Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Η γυναίκα που έχει 2 κόλπους! (video)


H Hazel Jones είναι μία από τις 3.000 γυναίκες του πλανήτη που έχει δύο κόλπους. Η νεαρή κοπέλα έγινε γνωστή πριν λίγες μέρες καθώς πάσχει από το "Uterus Didelphys" και μίλησε σε τηλεοπτικό κανάλι για αυτή της την ιδιαιτερότητα.

Η Hazel εξήγησε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, αλλά και πως έχει συμβιβαστεί με την ιδιαιτερότητά της. "Εχασα δύο φορές την παρθενιά μου. Στην αρχή το σεξ ήταν οδυνηρό. Όταν κατάλαβα τι μου είχε συμβεί κόντευα να τρελαθώ. Ντρεπόμουν πάρα πολύ. Ο τότε φίλος μου μου έλεγε πως εγώ είχα το πρόβλημα και δεν βοηθούσε καθόλου. Πήγα στο γιατρό μου εξήγησε τι ακριβώς συνέβαινε και από τότε έχω συμβιβαστεί. Δεν θέλω να κάνω επέμβαση, αφού όπως μου είπε ο γιατρός μου μπορώ να κάνω παιδιά και να τα γεννήσω με καισαρική. Αν θέλουν κάποιες γυναίκες να δουν, πολύ ευχαρίστως να με δουν. Δεν είναι κάτι για το οποίο ντρέπομαι. Νιώθω όπως όλες οι γυναίκες".

Η Hazel μάλιστα έλαβε και μία προσφορά για να πρωταγωνιστήσει σε πορνό ταινία! Η ίδια είπε: "Πριν από λίγες μέρες έλαβα ένα γράμμα από τον ιδρυτή της Vivid, Steven Hirsch, το οποίο έλεγε "Ms Jones είστε μια μοναδική γυναίκα με ένα μοναδικό χαρακτηριστικό. Η εταιρεία μου και εγώ σας προσφέρουμε 1 εκατ. δολάρια με όλα τα έξοδα καλυμμένα για να είστε η πρωταγωνίστρια σε ταινία μας". Ποτέ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο, δεν θα το σκεφτόμουν καν σαν ιδέα. Το μόνο που θέλω είναι όλοι αυτοί να με αφήσουν ήσυχη"!


The Woman with Two Vaginas από Stefanelonikitelo

Δεν υπάρχουν σχόλια: